Påskefrokost og utstilling

Fredag 27.mars serveres foreldre og barn påskefrokost i barnehagen fra kl.07.30 til 09.30. Samtidig er det utstilling av barnas arbeid og bilder fra 3 ukers prosjektarbeid. Velkommen til oss!

Personalet har jobbet iherdig denne uken med å ferdigstille barnas arbeider og dokumentasjon med bilder av den prosessen barna har vært gjennom i de tre ukene som prosjektet vårt har vart.

Alle barna har vært delt inn i aldersrene grupper på tvers av avdelingene våre og med litt andre voksne enn de er sammen med vanligvis. Det har vært veldig fint å bli bedre kjent med flere i barnehagen vår som rommer hele 75 barn og nesten 20 ansatte.

Utstillingen står fordelt med mye på kjøkkenet og litt ute på avdelingene.

Og nydelig påskefrokost vil stå klart på langbordet på kjøkkenet - så vel møtt i morgen tidlig!