Juletrefest 11.januar

Søndag 11.januar blir det juletrefest i Roselia barnehage fra kl.16.00 til ca 18.00. Vi spiser og koser oss på himmelblå og Månelys, mens barna leker på Stjernetoppen og Gullstjerna. Det blir selvfølgelig gang rundt juletreet før Nissen kommer på besøk!

Det blir loddsalg med spennende premier og Nissen kommer vel i år også, for i Roselia er det bare snille barn. Ta gjerne med småpenger til loddsalget.

Vennligst legg NØYAKTIG BELØP i en konvolutt og lever denne på avdelingen, med barnets navn og antall voksne og barn som kommer. Frist: 7.januar.

Skulle det være noen som er ute i siste liten med påmelding eller ønsker å ha med flere familiemedlemmer, så er vi «så snille» at dere kan få melde dere på per mail:

roseliabarnehage@gmail.com

Husk godteposer til barna:

Godteposen skal inneholde følgende: en klementin, en fruktpastilleske, en liten melkesjokolade.

Velkommen!