15 års jubileum

Roselia barnehage feiret 15 års jubileum samtidig som det var sommerfest i barnehagen. Maxibarna fikk sine diplomer og alle barna hadde framføring på en eller annen måte. De ansatte hadde også en overraskelse:-)

Kake

Det er ikke ofte det serveres kake, men denne sommerfesten ble litt spesiell med 15 års jubileum i tillegg.

Festen startet med grilling i grillhytta. Det ble ganske så varmt med fire griller, men maten ble god og alle hygget seg. Underholdningen startet med noen ord fra dagligleder. Neste innsalg var Ludvig som ønsket velkommen med sin "Ær'e hær'e er party?" Det var det jo akkurat det det var. Deretter var det tid for de ansatte og vise seg fram.

Så var det tid for underholdning fra barna.

Det var mange sanger og sjarmerende barn. Maxi-klubben fikk vist fra hva de har arbeidet med gjennom året og det var ganske så mye de hadde gjort og lært. Tilslutt fikk de utdelt diplomer og etter det var det tid for kake.

Det var en fin dag med mange glade barn og voksen.

Gratulerer med dagen til Roselia barnehage

Ellen deler ut diplom til et Maxibarn. Takk for fine år i barnehagen og lykke til på skolen:-)